Mesaj pentru noi toti

Sta in mainile noastre,a tuturor puterea de a defini cine suntem si cum vrem sa fim. Putem sa transformam lumea in care traim in raiul ce a fost odata, un loc al armoniei, pacii si prosperitatii pentru toate fiintele vii. Ne lipsesc doar informatiile necesare, acele adevaruri esentiale pe care le stiam candva dar le-am uitat si care, odata scoase la lumina, vor constitui scanteia ce va lumina drumul catre Noua Lume. Acesta este mesajul ce trebuie sa ajunga in inimile tuturor.

Si Adevarul va va face liberi


    Cine spune asta? Eu. Ma numesc Ariana si acesta este blogul meu. Despre ce scriu eu? Despre toate. Aici sunt gandurile mele, convingerile si ideile mele; lucruri in care eu cred si care sunt importante pentru mine.
     Dar mai ales aici se vor gasi acele informatii, idei, concepte pe care eu le-am aflat si despre care eu cred cu tarie ca trebuie sa le afle si altii. De ce? Pentru ca sunt importante pentru noi, pentru viitorul nostru.Sunt informatii esentiale care se refera la ceea ce este sau ar trebui sa fie viata noastra.
   Cautand pe internet am gasit o serie de videoclipuri numite " Stuff they don't want you to know", adica adevaruri pe care ei (oricine ar fi) nu vor sa se afle. De ce? Pentru ca Adevarul este, in esenta, informatie corecta si asta confera putere celui ce o detine. Adevarul te va face liber pentru ca rupe inchisorile mintii, largeste orizonturile si mai ales, te plaseaza corect in Realitate. Si atunci nu mai poti fi manipulat. Devii inteligent,independent...... devii liber.
    Eu nu sunt mare fan al teoriei conspiratiei, asa ca nu as spune ca aceste adevaruri au fost ascunse intentionat; ca exista niste "ei" care nu vor sa se afle. Mai degraba as spune ca  informatiile importante, esentiale pentru viitorul nostru, au ramas ingropate sub mormanul de inutilitati cu care ne bombardeaza mass-media si chiar institutiile de invatamant. Nefiind "stiri de senzatie" rareori constituiau un subiect de interes, asa ca nu e nevoie de o conspiratie pentru ca sa ramana ascunse. Dar este nevoie de un efort activ, constient si conjugat pentru a fi scoase la lumina si promovate tuturor oamenilor. In lumina evenimentelor actuale- criza economica, dezastre naturale, criza energetica- este nevoie de ele. 
     Este convingerea mea ferma ca in viitorul apropiat omenirea va face un nou salt evolutiv si va intra intr-o Noua Era, a trezirii spirituale, lasand in urma epoca tehnologica.Si este clar ca o schimbare majora a viziunii despre lume  incepe cu constientizarea in masa a unor informatii ascunse sau ignorate pina atunci. Pentru ca omenirea  sa o apuce pe un drum nou are nevoie sa isi aduca aminte informatiile esentiale pe care le-a uitat, si care ii sunt necesare pentru a-si construi acest nou drum.
   De aceea eu, prin acest blog, vreau sa imi aduc contributia (oricat de mica) la diseminarea si constientizarea acestor informatii de catre toti semenii nostri. Se adreseaza mai mult tinerilor, caci ei sunt mai deschisi catre adevar si cunoastere. Copiii nostri vor fi cei care ne vor conduce catre Noua Era. Lor le dedic acest blog.
   Iar daca nu il vor gasi util, poate il vor privi ca pe o "capsula a timpului", adica o fereastra catre ideile si framantarile oamenilor la inceput de secol 21. Blogging-ul este cu certitudine o trasatura caracteristica a acestei perioade!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...